• الفبای تجارت الکترونیک
    الفبای تجارت الکترونیک برنامه‌ريزي، فرآيندي است كه در يك فعاليتِ اقتصادي هرگز پايان نمي‌پذيرد. برنامه‌ريزي در مراحلِ اوليه‌ی هر فعاليتِ كارآفرينانه‌ی نوپا بسيار مهم است. هرگاه كارآفرين درك و احساسِ بهتري از بازار، محصولِ توليدي، يا خدماتِ دادوستد شده، تيمِ مديريت، و نيازهاي
  • قانون طلايي مشتري مداري
    قانون طلايي مشتري مداري چرا باید قانون مشتری مداری را همیشه و همیشه و همیشه حفظ کرد
  • آسیب شناسی مدیریت بازاریابی
    آسیب شناسی مدیریت بازاریابی ‌با سرعت‌ يافتن‌ دگرگونيها در شيوه‌هاي‌ استفاده‌ از ابزارها و فنون، منابع‌ انرژي‌ و افزايش‌ ميزان‌ سرمايه‌گذاري‌ در سده‌هاي‌ اخير، تنوعي‌ فزاينده‌ در ساختار بازارها پديدار گشته‌ و با همين‌ تنوع‌ و همچنين‌ گسترش‌ دامنه‌...
طراحی سایت سیب سبز|مشاوره یازاریابی

لیست مقالات : بازاریابی و فروش

ساخت تبلیغات تأثیر گذار
برای تاثیر گذاری یک تبلیغ چه راهکاری وجود دارد.باهم به بررسی مینشینیم ...
ارسال شده در تاریخ : 3/30/2014 4:08:00 AM ادامه مقاله ...
آسیب شناسی مدیریت بازاریابی
در جهان‌ رقابتي‌ امروز، سازمانها براي‌ بقاي‌ خود نيازمند تحول‌ در مديريت‌ بازار هستند و قطعاً‌ اين‌ تحول‌ تصادفي‌ نيست ...
ارسال شده در تاریخ : 3/30/2014 4:06:00 AM ادامه مقاله ...
عوامل شکست بازاریابی (marketing)
بسیاری از افراد قضاوت های نا آگاهانه و نسنجیده ای از خود و توانایی هایشان دارند و قادر نیستند که تصویر مناسبی از شخصیت فردیشان در ذهن بسازند. این قبیل افراد مسیر ...
ارسال شده در تاریخ : 3/30/2014 4:03:00 AM ادامه مقاله ...
تجارت الکترونیک+الگوهای رضایت مشتری
این مقاله درپی آن است که با بیان ابعاد رضایت مشتری، مدلهای رضایت‌مندی مشتری را در اروپا و آمریکا بیان کند تا یک شاخص مقایسه ای برای خوانندگان ایرانی فراهم شود ...
ارسال شده در تاریخ : 3/30/2014 4:01:00 AM ادامه مقاله ...