• الفبای تجارت الکترونیک
    الفبای تجارت الکترونیک برنامه‌ريزي، فرآيندي است كه در يك فعاليتِ اقتصادي هرگز پايان نمي‌پذيرد. برنامه‌ريزي در مراحلِ اوليه‌ی هر فعاليتِ كارآفرينانه‌ی نوپا بسيار مهم است. هرگاه كارآفرين درك و احساسِ بهتري از بازار، محصولِ توليدي، يا خدماتِ دادوستد شده، تيمِ مديريت، و نيازهاي
  • قانون طلايي مشتري مداري
    قانون طلايي مشتري مداري چرا باید قانون مشتری مداری را همیشه و همیشه و همیشه حفظ کرد
  • منافع ایجاد وفاداری در مشتری
    منافع ایجاد وفاداری در مشتری وفاداری مشتری علاوه بر ایجاد اعتماد و اعتباربرای شما , منافع زیادی نیز بهمراه دارد که باید آنها را شناخت
طراحی سایت سیب سبز|مشاوره یازاریابی

لیست مقالات : بازاریابی و فروش

آسیب شناسی مدیریت بازاریابی
‌با سرعت‌ يافتن‌ دگرگونيها در شيوه‌هاي‌ استفاده‌ از ابزارها و فنون، منابع‌ انرژي‌ و افزايش‌ ميزان‌ سرمايه‌گذاري‌ در سده‌هاي‌ اخير، تنوعي‌ فزاينده‌ در ساختار بازارها پديدار گشته‌ و با همين‌ تنوع‌ و همچنين‌ گسترش‌ دامنه‌... ...
ارسال شده در تاریخ : 4/2/2014 5:55:00 AM ادامه مقاله ...
رموز موفقیت ایمیل‌های بازاریابی
یكی از راههای اتلاف وقت در پروسه بازاریابی اینست كه در یك زمان، فقط یك مشتری بالقوه را مخاطب قرار داده تنها كالاها و خدماتتان را به او عرضه كنید. در این حالت فقط یك شانس فروش‌ هست ولی ایمیل‌ها می‌توانند یك كسب و كار ...
ارسال شده در تاریخ : 4/2/2014 5:42:00 AM ادامه مقاله ...
تاثیر رضایت مشتری در سودآوری شرکت
رضایت مشتری ازخدمات برند شما تاثیر بسزایی در رشد فروش دارد با هم به بررسی مینشینیم ...
ارسال شده در تاریخ : 3/30/2014 4:15:00 AM ادامه مقاله ...
قانون طلايي مشتري مداري
چرا باید قانون مشتری مداری را همیشه و همیشه و همیشه حفظ کرد ...
ارسال شده در تاریخ : 3/30/2014 4:13:00 AM ادامه مقاله ...
منافع ایجاد وفاداری در مشتری
وفاداری مشتری علاوه بر ایجاد اعتماد و اعتباربرای شما , منافع زیادی نیز بهمراه دارد که باید آنها را شناخت ...
ارسال شده در تاریخ : 3/30/2014 4:09:00 AM ادامه مقاله ...